Wednesday, March 11, 2009

nostalgia

Nog een keertje Serrano Valley van zondagochtend. Weet ge dat daar nu een mama poema (mountain lion) zit met jongen? Welja, als ik een mountain lion was zou ik toch ook weten waarom ik daar graag zou wonen hoor! De Ranger had ons op de hoogte gebracht, just in case.

Ik kan maar niet genoeg krijgen van die felle groene kleuren nu, het doet werkelijk soms pijn aan mijn ogen! Mijn schoenen en kousen waren kletsnat van door het natte lange gras te lopen op die zondagochtend. Spijtig, tegen mei staat alles weer dor en kleurt dit alles weer in bruine tinten. En kijk, hoe in het midden zo ver van alle beschaving af en toe een oud landbouw werktuig te vinden is, het bewijs dat hier wel degelijk Cowboys geleefd hebben en er enige vorm van landbouw en veeteelt heerste.