Monday, May 26, 2008

linken

Inderdaad, het mag geen excuus wezen, maar de laatste weken worden we overladen door allerlei eindejaarsactiviteiten zodat er van rustige avonden en weekends niet veel overblijft. Tel daar dan de uren training bij en het extra vroeg in bed kruipen om te recupereren, dan is een dag nog eens zo snel weer om. Zo raakten de niet dringende en minder belangrijke zaken achterop, kwestie van prioriteiten te stellen in tijden van schaarste.
Maar nu wil ik toch eerst eens wat orde krijgen in de digitale albums en na gisteren is er vandaag weer wat te bekijken en daarvoor schakel ik je liever door naar onze vanbrandekesgazette, kwestie van daar ook weer enig leven in te blazen.
En vandaag sloeg me voor het eerst letterlijk de schrik om het hart voor zondag, voor het eerst kreeg ik de doemgedachte 'waar ben ik mee begonnen?' en 'wat ga ik mezelf nu weer aandoen?'. Ik denk dat het faalangst is en kan nu alleen maar hopen dat zich dat deze week gaat omzetten in positieve energie, tot hier toe gaf het me enkel een ineengekrompen maag. Ik ben bang.