Wednesday, May 21, 2008

TNT, de laatste 10 dagen.

Het grote werk van het marathon trainen zit erop, deze week en zeker de volgende ben ik in "tapering". Dat wil zeggen dat de gelopen kilometers veel lager liggen en dat ik niets nieuws meer uitprobeer. Dat ik gezond eet en voldoende rust.
Ook mijn fundraising of geldinzameling voor deze marathon zit erop, de uiteindelijke balans is 3,585 dollar geworden, wat gewoonweg fantastisch is! Heel veel dank aan alle schenkers!
Komende zaterdag train ik nog een keertje met Team In Training voor een laatste 8 mijl op de baan, sinds begin april kon dat niet meer door mijn blessure. We hebben natuurlijk wel wekelijks contact gehouden via de telefoon, email en een party hier en daar, maar de laatste training wil ik nu wel graag samen met hen doen.
Want het komt nu allemaal echt wel dichterbij, ik word een beetje overstelpt met informatie van het TNT, van het racebestuur en van vrienden.
Het leukste nieuwtje vind ik wel deze: je zal mijn tijden rechtstreeks kunnen volgen op de website die iedere minuut wordt bijgewerkt, daarop verschijnt de 5k - 10k - 10mile - 13,1 mile - 20 mile en natuurlijk de marathon tijd , samen met rechtstreeks uitgezonden beelden. Tof toch!