Wednesday, May 21, 2008

Forerunner 405

Het begon allemaal rond kerstmis, zoals alle andere Amerikanen geven we elkaar dan kadootjes vanonder de kerstboom. Het mag dan wel iets speciaals zijn, persoonlijk vooral, een gadget of wat nuttigs. Zo was het vanzelfsprekend dat ik eindelijk eens aan een goed lopersuurwerk zou geraken was het niet dat ik uit het toenmalige aanbod niet echt mijn ding kon vinden, tot ik ontdekte dat er snel wel eentje op de markt zou komen dat me wel zou liggen, maar ik moest nog wat geduld hebben, misschien wel enkele maanden.
Geduld loont, het werd nu zelfs een gedeeld kerst- en verjaardagskadootje, de Garmin Forerunner 405, of het lopersuurwerk met ingebouwd gps dat ook een prima dagdagelijks polshorloge is.
Ik ben er super content mee, moet af en toe nog eens in de handleiding wat opzoeken en heb daarnet de tijd gevonden om de gegevens door te sturen naar het internet.


En kijkt nu wat dat geeft over afgelopen zaterdag: alle cijferkes mooi op een rij maar het google kaartje dat automatisch gemaakt wordt en de hoogteverschillen tabel vind ik echt helemaal super.