Wednesday, March 23, 2005

On the road.


Heb mezelf vandaag overtroffen, na Eveline aan't school te hebben afgezet ben ik de Chevy gaan voltanken en doorgereden naar Los Angeles, ja weeral naar de Ikea, maar nu helemaal alleen. Whaauw, 't voelde wel goed, geen file, niet te druk, mijn Novastar CD-tje op en luidkeels meebrullend op de Ventura-Highway richting East met natuurlijk het Tom-Tom(meke) op het dashboard. Onmisbaar gadget voor een vrouw als ik, zelfs met de GPS aan, speel ik het telkens nog klaar om ergens verkeerd af te slaan, maar nu panikeer ik niet meer, het systheem berekent onmiddelijk een nieuwe route en brengt me feilloos op mijn bestemming.
Mijn karretje was overladen met dozen, om de dingen die nu nog in de garage in de verhuisdozen zitten te sorteren en in op te bergen, dingen die we niet te vaak gebruiken en waar geen kast voor is. Als ik het slim aanpak kunnen ze de volgende keer zo de verhuiswagen in.
Natuurlijk heb ik ook wat leuke dingentjes, zoals kaarsjes, mandjes, servietjes, leeslampje en andere plezante prullen meegebracht. Met een volle koffer, een volle 'soda' en een warme hot-dog met ketchup ben ik terug gereden.
Was goed op tijd terug thuis, zelfs nog tijd over om al het een en ander uit te pakken en in elkaar steken. Onderweg nog versgeplukte aardbeien gekocht, de lekkerste die ik hier al gegeten heb, de kinderen hebben ze in een wip verorberd, ga zeker nog langs bij die mannen in het kraampje.