Wednesday, March 16, 2005

Zonnestralen

ooit een geschenkje

Het goede weer komt hier goed op dreef, naar het schijnt ook bij jullie, jullie voelen vast de lente kriebelen.
Wat doet die zon toch met ons? Je krijgt daar een heel andere stemming van, het geeft je een meer open en blij gevoel, de mensen glimlachen weer, je hebt die energie terug, je geniet van de lucht die je inademt, je huid tintelt van de warme stralen, kinderen spelen buiten, niets kan dat vervangen.
Plots krijg ik zin om me toch eens aan een kleine joggingtocht te wagen, ook al ben ik daar eigenlijk te lui voor, maar mijn bovenarmen, buik, billen en weet ik wat nog allemaal, schreeuwen om een beetje sport en oefening, die willen graag wat strakker zitten! Die Jazzercise lijkt me ook wel wat, alleen de naam al vind ik leuk, het moet daar toch plezant zijn niet?
Welk excuus kan ik nog verzinnen om het niet te doen?