Tuesday, March 15, 2005

I Feel Free



ELke dag breng en haal ik Eveline naar school, voor het eerst had ik het fijne gevoel in de auto "I Feel Free', in de Chevy die ik nu al goed gewoon ben, stralende zon en leuk deuntje op de radio, eigenlijk was ik het liefst richting kust gereden, maar ik had mijn 'werk'kleren aan, moest nog eten halen, nog wat werk binnen en de deur van het huis die openstaat en te veel wind (Santa Anna Wind), dus excuses genoeg om het niet te doen. Ben wel van plan me binnenkort te laten verleiden om in mijn eentje naar het strand te rijden, in een kleine 20 min. ben ik er, om dan 2 uurtjes te gaan zonnen met een boek, mijn hoed, zonnebril, zonnecreme en fles water, zoals het een echte betaamd.

(p.s.: was daarnet in de supermarkt een babbeltje aan't doen met 'Nonie' uit de straat, betrapte mezelf dat ik al praatte zoals de mama's hier: "It's A nice neighborhood, especially for the kids, It's very safe here, en blablabla...)

Ge ziet, het komt nog wel goed met mij hoor, met zijn ups en downs, maar eens ik goed op dreef zal zijn, ben ik vast niet meer te houden!!!