Sunday, March 13, 2005

Power Shopping

Ik ben er weer helemaal door, het doet toch wel deugd een heel week-end samen door te brengen, zonder verplichtingen, geen heen- en weer gerij van brengen en halen, gewoon zonder extra stress de dagen vullen met alledaagse dingen en natuurlijk ook af en toe enkele dozen uitpakken (ai, het begint al afgezaagd te klinken).


Eveline, Catherine en ik, zijn ons drietjes naar de shoppingmall gereden, ze wou perse een leuke joggingbroek met streep opzij zoals al de meisjes er hier een hebben, met haar gips geen overbodige luxe, gelukkig hebben we niet al te ver moeten stappen en had ze snel de perfecte broek gevonden, nog een gilet erbij en een paar leuke t-shirts en ons meiske kan weer verder. Catherine heeft voor haar beer nog een leuk roze petje gevonden, in haar lievelingswinkeltje de 'build a bear' shop, die lieverd had daar graag nog uren rond gehangen maar grote zus zag dat niet meer zitten, jammer. Af en toe moest ons meisje met krukken even rusten op een bankje. Zelf heb ik me een leuke rok gekocht (de eerste sinds jaren!) op sterk aandringen van mijn twee dochters, eentje met ongelijke tippen en in verschillende stukken en in mijn favoriete kleuren, maar veel te duur. Een bijhorend topje zoek ik me later, die waren me te frullig.

De rest, die zijn naar een computerzaak gereden om de nodige toebehoren voor het installeren van de computers te voltooien. Zo raakt alles stilletjesaan weer op zijn plooi en Bert had nog energie over om lekkere wafels te bakken, die natuurlijk zoals steeds, weer in een wip verdwenen zijn.

En nu ligt iedereen alweer te ronken, nieuwe energie opladen voor morgen. Dat is wat ik ook ga doen, hier alles afsluiten en tussen de lakens kruipen, met inslapen heb ik geen moeite, maar elke nacht schrik ik even wakker en denk ik aan 'thuis', hoe jullie daar dan de dag doorbrengen, om daarna weer in te slapen.