Wednesday, August 06, 2008

Aloha!

Nee, nee, niet echt weg 0p vakantie geweest, wel alle verplichting van Blogger even naast me gelegd en in plaats daarvan 's avonds vroeg een boek ingedoken, of met de ondergaande zon het bed ingekropen.
Ondertussen zijn we wel midden die lange zomerse schoolvakantie gekomen met consequent hetzelfde zomerse weer, met vakantienemende kinderen in huis en ikzelf met een computer die niet meer wil werken. De blogvakantie is daardoor veel langer geworden dan het plan, want ook al kan ik de kinderen hun laptop wel gebruiken, ik voel me er niet volledig mee vertrouwd om schaamteloos verhalen te zitten typen en zonder hulp van mijn oude vertrouwde fotobewerkingsprogramma fotos te gaan uploaden.
Maar volgens Bert is er nog hoop met dat oude ding, nog een afdanker uit Gent die ondanks zijn luide ronkgeluiden nog deed wat hij kon en wat ik vroeg totdat de grafische kaart het helemaal opgegeven had, enkele weken geleden ondertussen. We wachten op een vervangstuk dat we via ebay nog gevonden hebben , lukt dat niet, dan zal ik mezelf toch eens moeten trakteren op een nieuw computerwonder dunkt me.
Het leven heeft hier niet stilgestaan, integendeel.
Bezoek uit Belgie gehad, surfkamp, vierde Ben zijn 10de verjaardag (wat volgens hem super belangrijk was aangezien zijn eerste 'dubble digit'), Junior Lifeguarding kamp, Alex naar de Gentse feesten en de Lokerse Feesten in Belgie, Bert op werkbezoek voor priveaangelegenheden in Belgie, Eveline aan het werk als surf instructeur en op zoek naar een eigen auto waar een surfboard in kan (kan ze dat meenemen naar school en na de lessen recht naar zee rijden, hoopt ze!) en ikzelf die tussen het mama zijn de conditie op peil probeert te houden door te lopen aan zee, in de bergen en op de loopband, de gymklassen lukt me nu niet, te druk met het vakantiemoederen.
Vanop het laptopje van de meisjes, tot snel.