Tuesday, June 17, 2008

een laatste bedanking


Deze week leg ik de laatste hand aan de hele geldinzameling voor de Leukemie en Lymphomen organisatie rond de San Diego marathon. Bedankingen versturen aan de gulle gevers, en daarvoor maakte ik vandaag kaartjes met een foto en tekst. Foto's konden jullie hier al zien, daarom hier enkel nog de tekst. Van velen die met visa gegeven hebben was geen adres ingevuld, ik hoop met dit bericht alsnog een aantal nogmaals te kunnen bedanken.
(Daarenboven was ik deze ochtend net iets te gul in opruimwoede zodat mijn hele geldinzamelactie administratie al in de recycle bak ligt die beneden in de straat staat te wachten op de ophaaldienst. Nu is het pikkedonker, maar ik probeer morgenochtend de vuilkar voor te zijn om het er weer uit te gaan halen. Herkenbaar bij velen hoop ik?)