Sunday, March 02, 2008

TNT-picture


Een foto spreekt soms meer dan vele woorden en het zou ideaal zijn had ik er eentje voor elke dag, maar ook al heb ik altijd mijn cameraatje in mijn handtas bij me en een tweede in mijn zaktelefoon, toch vergeet ik het vaker dan dat ik ze gebruik. Moeilijker is het nog om mezelf te staan portreteren, technisch kan het wel maar praktisch vind ik het maar niets. Leuker is het als anderen het doen en me spontaan hun kiekjes doormailen. Zo deze. Net in mijn mailbox gevallen, genomen en verstuurd door een van onze mentors, een toffe madam waarmee het goed klikt, ze stond ons halverwege op te wachten.
De foto is met haar gsm genomen afgelopen zaterdagochtend in Westlake Village, zo goed als vlak parcours bij een grijze hemel en frisse temperaturen. (Ik kan me niet aan de indruk ontdoen dat het er zo ontzettend Vlaams uitziet op de foto.) Ik loop hier samen met N. op kop, de twee meisjes achterop horen bij ons, met ons viertjes blijken we voorlopig een goed groepje te vormen in het voorfront van het hele zomerteam van Team In Training.
Deze actie blijkt dus weer voor wat anders goed te zijn, foto's!