Wednesday, February 13, 2008

Dank je wel

Heel hartelijk dank aan iedereen voor alle steun voor de actie die ik in deze korte periode al heb mogen ontvangen via emailberichtjes en gulle giften, jullie hulp is van ontelbare waarde, dank je wel.

Vandaag ben ik net de 2000 dollargrens overgesprongen (Klein detail: meer dan de helft van mijn huidige giften komen uit Belgie, is dat niet gewoon fantastisch???) , 3000 is mijn minimumbedrag maar het liefst zou ik daar ver, heel ver boven gaan, allemaal voor de Leukemia en Lymphomen organisatie die in hun huidige twintigjarige werking al duizenden levens letterlijk gered hebben.

Team in Training is heel toevallig ontstaan, ondertussen is het uitgegroeid tot het grootste trainingsprogramma van uithoudingssporten in de wereld.
Een beetje geschiedenis:
Twintig jaar geleden trainde een groep atleten voor de New York City Marathon tewijl ze geld inzamelden voor bloedkanker onderzoek. Hun motivatie was het dochtertje van hun teamleider die op dat moment leukemie had. Het meisje heeft het gered dankzij de extra financiele mogelijkheden, het team is blijven geld inzamelen bij iedere nieuwe training naar een andere grote race. Tot op vandaag hebben al meer dan 360 000 deelnemers meer dan 850 miljoen dollar bijeen gebracht voor bloedkanker onderzoek en patienten hulp.

Donate now!