Monday, February 25, 2008

de dag na de marathon

Het is altijd plezant om verslagjes van gelijkgezinden te lezen. Zo is er ook de hollandse Nicole, mama van vijf kinderen (net als ik) die graag regelmatig van het huishouden wegloopt (net als ik). Als schrijfster zoekt ze de dingen altijd wat dieper op (niet als ik) en tegenwoordig schrijft ze over het verband tussen moederschap en hardlopen. Wat je als moeder kunt leren van hardlopen en andersom! Leuk om lezen en in de meeste topics kan ik me wel vinden.
Via een vriendin had ik de link van het filmpje al een keer doorgekregen en nu zag ik die ook bij Nicole staan, de dag na het lopen van een marathon lijkt inderdaad erg veel op de dag na een bevalling!
Ha ha ha, hilarisch gewoon! Welja, na vijf bevallingen zal ik deze ook wel doorkomen zeker?