Thursday, February 14, 2008

valentines



Op de terugweg van de waterval, ondertussen mijn geliefde looptraject met favoriete hellingen, overviel me een overweldigend gelukzalig gevoel, tranen van blijdschap kwamen zomaar boven, een krop in de keel en elastieken benen. Het werd me allemaal plots te veel, hoezeer gelukkig we hier toch zijn, hoe erg ik toch geniet tussen al dat frisse lentegroen langs de bergpaden in het nationaal park, hoe goed het voelt weer echte vriendschappen op te bouwen, hoe gesteund ik me voel met een partner die samen met onze kinderen voor tweehonderd procent in me geloven. Ik voel me meer mama dan ooit, ik voel me vrouw als nooit tevoren, ik voel dat ik leef.

"Als ik gezond wil blijven dan jog ik een half uurtje per dag, als ik iets wil beleven dan loop ik een marathon. En dat is nu net wat ik wil."