Saturday, March 01, 2008

Fundraising week 3

Het loopt prima mijn fundraising voor de Leukemie en Lymphomen organisatie, ik had het niet durven dromen zo snel aan mijn doelbedrag te zitten, welja, 2.757 dollars heb ik tot op vandaag bijeen gekregen, dat is nog $ 243 van de 3000! Komaan mensen, als vijfentwintig personen nog 10 dollar bijleggen, of tien mensen 25 dollar, dan zou dat fantastisch zijn want dan ben ik er! Bedenk daarbij dat de euro nog nooit zo sterk gestaan heeft, 25 dollar is nog geen 20 Eur., wat houdt jullie nog tegen? Je steunt er een prima goed doel mee (en boven mijn bijeengebrachte $ 2400 gaan de giften vanaf nu voor 100% naar patienten!) en mijn moraal wordt er ook beter van.
En mijn dromen houdt niet op, gelukkig maar. Maar 'heel misschien', als ik de 4800 dollar grens kan halen, mag ik San Diego inruilen voor Alaska, drie weken later de marathon in Anchorage, Alaska. Een marathon op trails tijdens de midsummernights in een natuur in volle lentebloei, wie droomt daar niet van? Ik wel, op mijn eentje geraak ik daar nooit, met de organisatie wel, San Diego is dicht bij de deur en kan volgend jaar ook nog. Wie helpt me? donate