Saturday, February 23, 2008

donations


Ha!, mijn actie om geld in te zamelen voor de Leukemie en Lymphomen Organisatie lijkt wel veel weg te gaan hebben van mijn uiteindelijke echt grote uitdaging namelijk het trainen naar en het uitlopen van een marathon. In het begin lopen de kilometers vlotjes en makkelijk en op het einde gaat het nog moeizaam vooruit, dan wordt het nog eens goed doorbijten, wat energie bijtanken en een paar super enthousiaste supporters om eindelijk over die eindmeet te geraken!
Zo gaat het nu precies ook bij het binnenlopen van sponsors.

Al diegenen die reeds een bijdrage deden werden prompt persoonlijk door me bedankt, maar toch nogmaals dank, want eerlijk we geven niet graag geld uit waar we niet direkt wat voor terug krijgen, kleine materialistjes dat we allemaal toch zijn, daarom weet ik het dubbel en dik te apprecieren als er zomaar gulle bijdragen binnenlopen van personen die ik amper of helemaal niet ken, mensen die ook mij slechts enkel kennen via dit blog, of van anderen waar ik al meer dan twintig jaar niet meer van hoorde, ongelooflijk vind ik dat.
Voor diegenen die nog twijfelen: doe het! Het is voor een erg goed doel, niets van het geld gaat naar mij, alles gaat naar de organisatie en het wordt onmiddellijk gebruikt in onderzoek of gaat rechtstreeks naar hulp aan patientjes. Online is het een peulschil, voor jou een kleine daad maar een die erg veel betekent.