Thursday, March 13, 2008

my goal!



JOEHOE!!! Vandaag bereikte ik mijn doelbedrag!
Dat dankzij 41 gulle gevers waarvan 18 Belgen, bedankt om me naar de eindmeet te trekken!
MAAR... ik zal ik niet zijn als het nu moet stoppen, ik wil die 100% zien overspringen naar 120% of 150% of beter nog naar 200%. Dit goeie doel heeft me zodanig in de ban dat ik verslaaft ben aan fondsen verzamelen, ze kunnen het gebruiken en ik heb energie te over om ze te helpen. Ik die zo bang was om het geld bijeen te krijgen, ik die zo beschaamd was om geld te vragen, ik heb nu ervaren dat er zoveel mensen zijn die zo graag geven, ik heb mijn ogen op een andere manier geopend, ik heb gevraagd voor een ander en ik heb gekregen voor die ander en dat allemaal zonder een grijntje schroom of schuldgevoel maar met heel veel trots.
Ik weet nu al dat er nog een hele weg voor me open ligt in vrijwilligerswerk want dat dit zoveel voldoening geeft had ik nooit kunnen raden.