Tuesday, February 12, 2008

REST baby REST!

Vandaag willen mijn benen niet echt mee, vriendin S had me er zaterdag voor gewaarschuwd en ze heeft gelijk gekregen, "het is niet de dag nadien maar eerder de tweede dag na een race dat je het goed gaat voelen" waarschuwde ze me. Natuurlijk is het mijn eigen schuld want maandag is poetsdag en ook al heb ik een poetshulp, zelf ren ik dan de hele tijd mee op en neer met vuile was, propere was, vuil beddegoed, vers beddegoed, de stofzuiger, de dweil enzoverder, kan je dus niet echt rusten noemen.
Maar dinsdag is alweer "running day" en ik had opnieuw afgesproken met vriendin S na de Pilates klas. Een klein uurtje hebben we de wandelpaden doorkruist in onze oude woonbuurt Dos Vientos. Het kostte me moeite, mijn benen wilden niet echt mee, ik raakte snel buiten adem en de brandende zon verbrak alle pret. Af en toe een stukje stappen en mijn volle fles gatorade drinkfles leeggedronken, een tube zonnecreme uitgesmeert en een luchtig petje op het hoofd, zo ben ik heelhuids en ongeschonden thuisgeraakt.
Maar het goede nieuws is dat het erop gaat lijken dat we ons eigen clubje van trailrunning moms uit de grond aan het stampen zijn, weer hebben we een toffe meid onze leeftijd (en met dezelfde ouderdomsfoutjes) ontmoet in de fitness klas van de Y. en al afgesproken voor volgende week!
Dan zijn we al met vier. Tof hey!