Tuesday, February 05, 2008

energie vloeit

Ongelooflijk, zoveel goeie dingen dat er de laatste dagen gebeurd zijn, ik had me nooit kunnen inbeelden dat er zoveel positieve energie zou vloeien uit deze hele geldinzamelactie.
Om eerlijk te zijn, ik was en ben nog steeds bang om het geld bijeen te krijgen en soms krijg ik er de kriebels van want ook ik vraag niet graag wat aan anderen, zeker niet aan mijn vrienden en familie, maar nu ik voel hoeveel extra kracht ik daardoor terug krijg, hoe ik merk dat geheel onverwacht mensen die ik amper of niet ken volledig achter me staan, hoe ik meer en meer besef hoe hard er veel geld nodig is naar onderzoek van zulke ziektes, hoezeer er mensen nodig zijn zoals jij en ik. Het maakt me zo ontzettend blij hier diep vanbinnen.
Heel hartelijk dank aan iedereen voor alle steun voor de actie die ik in deze korte periode al heb mogen ontvangen via email en giften, jullie hulp is van ontelbare waarde, dank je wel.
Deze ochtend was gewoonweg fantastisch!
Samen met een vriendin met hond en haar vriendin, twee geoefende trailrunners sinds jaren, zijn we met ons drietjes bepakt met water en een snack de bergen in getrokken. Twee fantastische vrouwen mijn leeftijd en evenzeer natuurliefhebber zoals ik, mijn eerste ervaring in groep op de trails. Twee volle uren waren we weg al lopende en de steilste stukken al klimmend, puffend en tetterend van begin tot einde, net alsof we dit al jaren samen doen, het was geweldig.
Nu kon ik eindelijk eens diep de natuur intrekken, op paden waar amper een mens komt en dat kon ik zien aan de talloze fossielen in de zachte zandsteen midden op het pad, ongeschonden. Dat zagen we aan de pootafdrukken van een echte Mountain Lion, whaaw ik schrok wel even van de omvang, te weten dat deze na de regen van zondag zijn gezet, dat wil zeggen dat het beest wel best in ons buurt kon vertoeven, een vreemd wild gevoel geeft dat.
Tijdens de tocht keken we uit op de Stille Oceaan en tegelijkertijd op besneeuwde bergtoppen, allemaal in een enkel gezichtsveld!
We gingen, we deden en we zagen, we hadden een prachtige ochtend!
Begrijp je nu wat ik bedoel met zoveel positieve energie?