Monday, November 12, 2007

verkouden

Een goeie valling heb ik ja en toevallig begon die tijdens het meest druilige weekend dat ik hier al heb meegemaakt, ge kunt dus wel denken hoe ontzettend Belgisch ik me de afgelopen twee dagen heb gevoeld. Want ben ik hier hier wel al een keer zo verkouden geweest dat het pijn doet als ik inadem, dat mijn stembanden enkel nog een laag gebrom en met wat geluk een veel te hoog gepiep kunnen voortbrengen, dat het kriebelt maar niet durf hoesten omdat het dan pijn doet, er donkere kringen onder mijn ogen zitten alsof ik aan de drugs zit en ik nu ook al heel erg snurk tijdens mijn slaap? Dat ik een t'shirt met LANGE mouwen aan heb met daarboven een dikke FLEECE trui en een moltonnen joggingbroek en het niet eens te warm heb?
Ik ben dus vastbesloten om heel hard mijn best te doen om er rap vanaf te zijn. Zondagochtend heb ik nog gelopen maar nu twijfel ik heel hard of ik dat morgenochtend ook ga doen. Het plan was om met een vriendin en haar hond een lange rustige duurloop te gaan doen van twee uur, voorlopig voelt dat niet verstandig, maar zo rap geef ik niet op hoor, eens eerst gaan slapen en morgenochtend zien of ik in staat ben al die onstekingen goed uit te zweten.