Saturday, November 03, 2007

deze week

'k Heb nieuwe loopschoenen gekocht, geweldig goeie zelfs en speciale voor op berg- en bospaden. Ze zitten als gegoten en ik ben er zeer content mee. Geen nike+ schoenen deze keer en daarom zit de loopsensor nu vast aan de veters en niet in de zool.

Daarvoor heb ik een speciaal sensorhoudertje online gekocht.

Mijn nieuwe loopschoenen heb ik ondertussen ook al ingelopen en geen half uur zoals vooraf gepland maar een vol uur bergop en bergaf en weer bergop en bergaf. Geen blaren, geen zere voeten en geen stijve benen, moet ik nog zeggen dat ik er content mee ben?

'k Heb deze week ook mijn oude truck weer eens naar de garage gereden voor onderhoud, voor nieuwe rempads en voor een raar geluid als ik over de bumps rijd. 's Avonds was hij klaar, hij rijdt nu weer als nieuw en dat geluid was iets dat los zat. (Teveel over bumps rijden?) Oh ja, hij heeft ook een nieuwe luchtfilter gekregen, gratis, als tegemoetkoming voor de verontreinigde lucht van de branden.