Wednesday, October 17, 2007

kleinigheidjes

Hoe simpele dingen me zo plots intens gelukkig doen voelen?
Ik ontdekte gisteren dat ze bij Smart & Final GROTE potten Nutella choco verkopen, plastieken bokalen dat wel en precies wat dunner maar wel van het formaat dat we nu makkelijker terugvinden op de volle keukentafel.
Dat ik de voorbije week een alternatieve binnendoorweg heb uitgeprobeerd en welbevonden om naar Catherines volleybalwedstrijdjes te gaan kijken en ik nu niet meer langs de stressvolle en gevaarlijke af- en op- en afrit moet van de bochtige autostrades waarmee ik een haatverhouding heb, ik kan nu de hele weg rustig blijven doorzingen met 't CD-tje.
Maar hoe ik me ook op slag erg stom kan voelen?
Toen ik deze ochtend "gelukkige verjaardag" riep door de telefoon aan mijn mama en ze koelweg antwoord dat ik een maand te vroeg ben.