Saturday, September 22, 2007

vet omzetten in spieren

Dat er nu niemand gaat zeggen dat ik overdrijf maar ...
ik ben weer helemaal in de running in het park, drie keer per week
heb ook iedere dag in de gym mijn best gedaan
daar heb ik al een paar keer de gewichtenmachines gedaan
en maak daarin al duidelijk vorderingen
heb ik een 'bodyworks' klas gevolgd
en vandaag nog eentje
daar heb ik de gewone fiets uitgeprobeerd
en ook de ligfiets
ik plan ook nog de pilates klas en de yogaklas
spinning zie ik niet zo zitten
ik wil meer spieren in de armen, schouders, rug en buik
dat het nodig is dat voel ik 's anderdaags
maar ik geef niet op
Het bevalt me allemaal prima. Mijn dagen zijn gewoon te kort, ze zijn nu gevuld met dingen die ik graag doe, tussendoor doe ik de was en de plas en het huishouden, breng en haal ik kinderen van en naar school, haal ik af en toe boodschappen en is er ook nog tijd voor wat fun shopping.
Ik voel me nu een beetje zoals een echte celebrity, zoals je ze ziet in de boekskes in sportkledij, petje en zonnebril, zomaar op het midden van de dag terwijl iedereen moet werken.
Ook Bert krijgt de smaak te pakken van het gemakkelijke leven, het is nog niet echt druk en blijft al eens liever een dagje thuis, trekt nu ook om de andere dag in sportbroekje naar de gym en doet hard zijn best om tussen de vetverbrandings hart rate te blijven, zelfs Alex komen we er af en toe eens tegen. Joechei, wat het goede voorbeeld van mama eindelijk als resultaat heeft!

Labels: