Saturday, June 02, 2007

The Surf is Up!



Ja, alles is prima, niets aan de hand. Een beetje een rumoerige uit balans zijnde einde schooljaarsweek achter de rug, vroege avondlijke moeheid en een heel klein beetje computer burnout, that's it. Maar voor de rest is alles prima.
Al een hele tijd liep ik met het idee rond om in mijn eentje een korte week af te reizen naar Belgie, einde mei, vooraleer de drukke juni maand. Maar om een saai verhaal kort te maken, als puntje bij paaltje komt kan ik het niet over mijn hart krijgen mijn kinderen achter te laten. Ik weet het, een beetje sullig, maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Nog nooit heb ik het gedaan en de ene uitzonderlijke keer dat het wel gebeurde voor de baby had ik er spijt van. Het gaat dus voorlopig niet door. Ik bedenk nu een ander en beter plan voor later.
Ondertussen zitten we volop in Surf's Up sfeer. De film is af (al langer natuurlijk) en vandaag hadden Bert en ik de eer op de Wereldpremiere in Los Angeles uitgenodigd te zijn, de filmvoorstelling en de party achteraf, allebei streng bewaakt en in alle glitter en glamour. Voor ons geen limo, wel een hele vracht knuffels en ander promotie materiaal voor de kinderen. Die kunnen bijna niet wachten om hem te zien en lang moeten ze niet wachten want dat is morgen al. Ik ben helemaal tevreden over het resultaat, een beetje bevooroordeelt dat is waar, maar toch, de spirit van de surfers raakt me wel. Cody doet me aan Benjamin denken en Benjamin denkt de hele tijd aan Cody, ge moet niet ver zoeken wie er dan wel superfan is zeker?

Labels: