Sunday, May 20, 2007

kokeneten


Niets is zaliger dan een vroege zondagochtend buiten te zijn en alle huizen nog in diepe rust voorbij te rennen, wel meer dan vijftig konijnen ben ik tegen gekomen op de paden in de bergen, enkele mountainbikers en twee wandelende madammen.
Ik zou maar een half uurtje doen, maar toen begon het net zo vlot te gaan en dus bleef ik gewoon doorlopen tot ik thuis was. Nu moet je weten dat het vanaf dan continu bergop is en niet zomaar zachtjes maar met een stevige helling. Het was dan ook een heuse overwinning voor me om de oprit al lopende te halen. Drie kwartier in de koele ochtendmist en daarbij 7,5 kilometer afgelegd.
Helemaal fit en frisgewassen heb ik de keuken ingepalmd en bakte ik nog eens dat lekkere en O zo succesvolle Banana Bread, nam er fotos van en schreef het recept eens klaar en duidelijk uit op kokeneten.be, zo af en toe zul je daar vanaf nu wat uit onze keuken kunnen terugvinden.

Labels: