Saturday, May 12, 2007

fotoklas


Voorlopig de laatste keer naar College geweest voor de laatste les van dit trimester. Ondertussen ben ik al ingeschreven voor de volgende en die begint op 20 augustus, dat wordt dus wat puzzelen voor de eerste weken maar ook tijdens het lopende schooljaar zal het wat uitzoeken worden. Het vervolg van de beginners cursus valt op donderdag en is pas om half vijf gedaan, terwijl de kinderen ten laatste om drie uur moeten opgehaald zijn, en dan zou ik ook de digitale cursus volgen die op maandagavond om zes uur start tot elf uur, dat wil zeggen dat ze hier tijdens het spitsuur der gezinsbezigheden er alleen voor zullen staan. Voorlopig zie ik het nog niet zitten hoe dat rond te krijgen, maar dat hield me niet tegen me toch al in te schrijven, zeker toen ik zag dat de klassen al halfvol zitten, uitschrijven kan altijd nog maar een klas die vol is daar geraak je niet zo makkelijk meer in.
Ik doe het in ieder geval erg graag, ook het prutsen in die donkere kamer heeft iets magisch, een ander wereldje waar stress en haasten niet kunnen, pure ontspanning dus, zelfs als het niet goed lukt, dan nog.

Labels: