Monday, May 14, 2007

loop update-tje

Het lopen begint me in het bloed te zitten, of als het maandagochtend is dan wil ik mezelf 'gaan uitwaaien' want zo voelt het toch, vrij rondrennen en mijn bloed voelen stromen, mijn ademhaling die goed op gang komt, mijn hart horen pompen en dan nog enkel het geluid van mijn sportschoenen in het droge zand en bovenop dit alles de uptempo muziek uit mijn iPodje. Dit in de vroege ochtend, dat voelt zo goed.
Er was wat meer volk dan naar gewoonte, een zeker 'team' werd verwacht, Park Rangers stonden in hun jeeps opgesteld en enkele brandweerlui controleerden de paden, door al dat mannenvolk ben ik zonder het te beseffen sneller gaan lopen, hoe trager die brandweerlui de heuvels oppuften hoe rapper ik vooruit ging en toen voelde ik het al aankomen, ik kreeg het weer lastig in mijn kuit, 'damn', het ging net zo goed met mijn ademhaling en al. De drie kwartier lopen heb ik dan maar ingekort naar een half uur en het laatste kwart heb ik uitgestapt.

Labels: