Wednesday, May 02, 2007

blauw

Ik hou er niet van om kreupel rond te lopen.
Zo had ik een 10 k rondje gepland op bestrating voor vandaag, een uurtje rennen met lichte hellingen is al lang geen probleem meer, maar halverwege kreeg ik last van een soort kramp in de linkerkuit en moest willens nillens afremmen, heb dan wat gestapt en dan voorzichtig de benen gestrecht, maar echt over ging het niet meer. Ben dan toch maar weer voorzichtig gaan rennen en de tien kilometer uitgelopen, maar sindsdien loop ik wat mank. Bah, ik hoop dat het morgen beter gaat, want dit wil ik echt niet.
Toen kwam ons Japans buurmeisje om hulp vragen, de buitendeur bleek geblokk
eerd en bij nader inzien het slot gebroken, dus moest ik haar helpen inbreken. Zo vonden we een grote maar veel te zware ladder, hebben we die met ons tweetjes tegen de muur gezet, toen zag ik dat die ondersteboven stond en gingen we die omkeren. Maar Japanse meisjes zijn niet erg groot en ook niet zo sterk en zo werd ik bijna onthoofd door die veel te grote en zware ladder die aan het vallen was, gelukkig heb ik een sterke schouder om dingen op te vangen, maar die ziet nu wel bont en blauw en het doet ook een beetje pijn. Weer Bah.
Zij is wel tot op het dak geraakt, kreeg ze na veel peuteren het vliegenraam eruit en kon ze door een open raam naar binnen klauteren. Voor het wegzetten van de ladder hebben we maar mankracht ingeroepen.