Saturday, March 31, 2007

noodstop

Ons leven zit vol verrassingen niewaar?
Zo liep ik op woensdagochtend nog de benen van onder mijn lijf, zo drong in de namiddag het besef bij me door dat ik wel eens een dokter zou kunnen nodig hebben, zo ging ik naarsig naar een op zoek, kreeg ik op donderdagochtend een afspraak vast en kon ik reeds binnen het uur langskomen, enkele uren later word ik voorbereid op wat komen gaat.
En zo lag ik vrijdagochtend op de operatietafel en zeg ik bij het uit narcose komen tegen de dokters "thank you, I had the nicest nap ever!" Een droom waarbij ik steevast vasthield aan mijn loopshema want ik liep helemaal tot aan de waterval, moeiteloos. Een uur later rijden we weer naar huis en mag ik thuis verder dutten.
Dus, om medische redenen zal ik het loopschema best even wat rustiger aandoen, een vrouwenprobleempje dat eerst moet opgelost, daarna neem ik steevast de draad weer op.

Labels: