Monday, March 05, 2007

5k naar 10k les 22

Amai, wat een ochtend. Zonneschijn en een warme wind, niet mijn ding om te gaan hardlopen, maar kom, ik probeer me er toch tegen te verzetten. Uiteindelijk mag ik niet klagen als ik vergelijk met de klagende emailverhalen over het druilige Belgie. Maar ik weet nu al, dat mijn zwarte knielange kuitbroek te warm begint te worden, dat ik ze snel zal wisselen met mijn kort atletiek loopbroekje, ook al voel ik me er nog niet echt comfortabel in door de losse snit en de koele stof, mijn billen zijn dat niet gewoon, het zal toch wat frisser lopen. Ook heb ik zo'n hip aansluitend kort topje klaarliggen, nu dat de losse buikspieren toch al iets strakker gaan zitten, zal ik dat toch ook binnenkort eens moeten proberen, het zal eens van durven zijn denk ik.
Vandaag 35 minuten op tempo lopen, niet te traag en niet te snel maar gewoon rustig gelijkmatig. Best te doen, dus wou ik mezelf op wat extras trakteren en zou ik tot aan de waterval rennen, maar dat was toch een beetje te postitief ingeschat. Vergeten dat de hoogteverschillen toch wel groot en lang duren, heb ik na puffend verder te stappen, toch maar rechtsomkeer gemaakt om terug op de 'vlakkere' paden verder te doen. Een ommetje en ik kwam goed op tijd weer in de buurt van de parking, nog een kleine wandeling en de training van vandaag zat er al op.
Goed gezweet -naar het schijnt zou je elke dag eens een keer goed moeten zweten om gezond te blijven!- en weer klaar voor een drukke dag. Wassen, oprommelen en dan naar college rijden om de filmrolletjes te gaan ontwikkelen die ik dit weekend heb geschoten. Boodschappen, kindjes rondvoeren, eten maken, huiswerk maken, kindjes in bed en dan nog even wat tijd voor mezelf in de donkere avond.

Labels: ,