Monday, December 25, 2006

start to run les 25

Zondagochtend, net voor kerstavond. Ik had mezelf beloofd te gaan lopen met de kerstmuts op mijn hoofd, niemand die gek zou opkijken want het doen er zovelen de dagen rond Kerst, in de winkels, op school, een leuk zicht trouwens.
Maar, oh een grote 'maar', het was al bijna middag en in tegenstelling tot het koude weer van de voorbije week, zijn de temperaturen de hoogte in gevlogen en genieten we opnieuw van bijna dertig graden rond de middag. Te warm om te rennen met een muts of jasje, te warm. Gepuft heb ik gedaan, de droge wind pakte op mijn adem en ik was erg blij om het er heelhuids vanaf te brengen. Ik heb mijn lesje geleerd, vroeg uit de veren voor wie wil rennen in California, zelfs op zondag.
Al bij al viel de les wel mee, het waren maar 2 keer 15 min. en dat was het, net hezelfde als ik vorige zondag deed, maar het voelde veel zwaarder aan door de veel hogere temperaturen.
Tevreden met mijn prestatie sprong ik onmiddellijk onder de douche om daarna met de kinderen ons samen voor te bereiden op kerstavond.
Merry Christmas!

Labels: