Tuesday, December 12, 2006

Start-To-Run hesje

En kijk, gisteren zat er een kadootje uit Belgie bij de post, het start-to-run loophesje van Evy.

In november kreeg ik een mailtje van Luc Mertens, VRT projectleider van o.a. het start-to-run programma, hij vindt het erg leuk dat er nu ook duizenden kilometers van Belgie iemand sportief is dankzij deze podcast. Belgische sporters krijgen een lichtgevend hesje op de Start-To-Run events die telkens een reeks afsluiten, maar gezien ik zo ver woon … wou hij me graag eentje per post opsturen. "Achteraan op het hesje staat ‘Getraind door Evy’. En dat ben jij inmiddels toch ook?", voegde hij aan zijn mailtje toe. TOF HE?

Op het moment van het mailtje, halfweg november, waren er reeds 357.000 downloads, iets dat ze zelf nooit verwacht of ooit durven dromen hadden. Een artikeltje over het succes van de Podcast, toen nog maar pas na de start ervan en al onmiddellijk raak.
Dat hesje ga ik dragen natuurlijk, in februari op de "Los Angeles Chinatown Firecracker 5/10 k"!
Ik schrijf me in voor de 5 kilometer en Bert en de kinderen komen supporteren.
En dan ... beloof ik ... dat er foto's komen!

Labels: