Tuesday, December 12, 2006

de oude blogger en de nieuwe blogger

Ik vertelde al eerder dat er wat aan de blog zou kunnen gaan veranderen, maar ik heb de overstap nog even af gehouden. Laat het testen en proefkonijn spelen in de Beta(test)-versie maar aan anderen over, ik hou me liever nog veilig, twee jaar 2 blogs vol geschreven, in dit geval bijna 1000 posts gooi ik niet voor de haaien.
Toch zal het nu niet lang meer duren eer ook ik zal verplicht worden om over te stappen naar de nieuwe -en betere?- versie, het systheem zit in zijn laatste fase van de definitieve nieuwe blogger, maar om alles zonder te veel problemen te doen verlopen hebben ze de grotere blogs weer het recht ontzegt om nu over te stappen, m.aw. alles blijft op mijn blogs nog bij het oude tot ik weer mag en waarschijnlijk zal moeten. Als dan alles goed gaat zal niemand wat merken of er last van ondervinden, dat hoop ik toch, om eerlijk te zijn vind ik het wel spannend en bedenk ik allerlei manieren om niets verloren te laten gaan.
Gisterenavond bleek de toegankelijkheid van mijn blogs danig verstoord, zeer traag en met fouten ingeladen, dat komt door de werken bij blogger, ik verwacht dat het nog zal voorvallen tot alles weer bij het normale is.

Labels: