Thursday, November 02, 2006

Nike + iPod


Gisteren raakte ik eindelijk tot aan de apple-store in de mall voor nieuwe oortjes, tot dan toe had ik die van de meisjes mogen gebruiken. Het is altijd een echt plezier om daar binnen te lopen, je mag er prutsen en experimenteren zo veel je maar wilt, ook de kinderen hebben een hoekje om spelletjes te spelen en aan de lange tafel kan iedereen die zich inschrijft een uurtje les per week volgen, het zat er vol ouderen.
Maar dit terzijde, want daar had ik niet de tijd voor, recht naar de accessoires voor de iPods. En wat zag ik daar? Vernuftigde dingen om met je iPod te rennen, Nike werkt samen met apple en bracht uit, een goeie stretchy armband (nu heb ik deze) en een sensor kit om je loopactiviteit (afstand minuten tempo) bij te houden. Daarna kan je de gegevens doorladen naar je computer, die alles bijhoudt en waarmee je nog meer leuke dingen kan doen.
Ik ben weeral een motivatie rijker om de start-to-run podcast vol te houden, want daarna geef ik mezelf dit kado.

Labels: