Monday, October 30, 2006

start to run les 1

Het iPodje begint al bijna helemaal in mijn oren vast te groeien, ik begrijp het helemaal niet waarom ik dat dingetje zolang opzij heb laten liggen, het is gewoonweg super, tijdens het stofzuigen, het strijken, het opruimen, binnen en buiten, overal volgt het mij zonder storen.
iTunes bleek ook al niet zo moeilijk, het overzetten ging vanzelf en we geraken zelfs niet in de knoei met elkaars pod op elkaars account op 1 computer.

Zondag liep ik de eerste start-to-run les, terwijl de hele familie op het water lag met een surfboard, begaf ik me moedig op weg langs een rotsige kust, via geparkeerde super RV's, tot aan de county kamping en weer terug.
Het leuke was wel het verrassingseffect, net zoals in het echt, dan weet je ook nooit goed wat je in de les te wachten staat. Het ging als volgt: 1 min. lopen, 1 min. wandelen, 1 min. lopen, 1 min. wandelen, 2 min. lopen, 2 min. wandelen, 2 min. lopen, 2 min. wandelen en dan als afsluitertje, 3 min. lopen en nog eens 3 min. wandelen. Pff, toen had ik het toch wel heel erg warm gekregen, zelfs het zeebriesje had moeite om me af te koelen. Maar het was plezant, iemand die zegt wat je moet doen en dan ook nog met aangepaste muziek is toch wel veel leuker dan in alle stilte op je eentje met een cronometer.
Vandaag was het een dagje rust, al goed, want ik voel het al in de benen, het is hier ook niet het platte Vlaanderen, hellingen moet ik er maar als extra inspanning bijnemen.
Het enige waarmee ik knoei is het stretchen voor en na, naar het schijnt zou dat heel belangrijk zijn, maar Evy zegt daar niets over, we moeten het dus maar zelf weten?

Labels: