Sunday, November 26, 2006

Het project...

... "all I ate this week" fotograferen, zit erop.

Bijna tien uur 's avonds en bedtijd, niets van voedsel zal vandaag mijn mond nog ingaan, ik zie het project dus als beeindigd. Om eerlijk te zijn ben ik best wel heel erg blij, het was niet moeilijk, soms best grappig, maar vaak was ik het bijna vergeten, het werd langzaamaan een hele opdracht. Zo zullen er foto's te zien zijn van voedsel met reuzebeten uit, zit er zelfs een leeg bekruimeld bord tussen en valt vrijdag er helemaal van tussenuit.
Een verzameling van 58 geslaagde foto's ligt klaar om verwerkt te worden, maar dat is niet meer voor vanavond. Het gekke is, dat ik van sommige dingen me nog amper herinner dat ik ze opgegeten heb!
(De reep hierboven kwam gisteren toe per post en is reeds niet meer, mmm...)

Labels: