Thursday, November 23, 2006

What am I thankful for?

Omdat we vandaag "Thanksgiving" vierden,
10 dingen waarvoor ik dankbaar ben:

  1. natuurlijk mijn vijf prachtige kinderen
  2. mijn wederhelft met zijn eindeloos geduld
  3. ons nieuwe leven in opbouw
  4. de groeiende vriendschappen
  5. onze leuke buurt waarin we onmiddellijk werden opgenomen
  6. de eeuwige zomer die we nog niet beu zijn
  7. deze mooie natuur waar ik elke dag van kan genieten
  8. de frisse en gezonde oceaanlucht die mijn kinderen mogen inademen
  9. alle goede dingen die ons overkomen
  10. voor alle lieve mensen rondom ons, ver en dichtbij

En nee, dit jaar deden we niet mee aan een grote Thanksgiving bijeenkomst, we hielden het klein en rustig met onze eigen kroost, een tafel vol iedere dag.

We begonnen de dag met een gezonde 'run' door de natuur. De namiddag brachten we met de kinderen door bovenop een vulkanische rots langs de oceaan en toen gingen we naar huis en verorberden we de overschotjes van Alex party gisterenavond. En toen kwamen we met de buren samen voor koffie en taart en reden we met zijn allen naar de bioscoop, een groepje voor de nieuwe James Bond film en een ander groepje voor de animatiefilm Happy Feet.

En zo lagen we allemaal dankbaar en happy weer eens erg laat in bed.