Tuesday, November 21, 2006

start to run les 11

Ja hoor, nog steeds met plezier begin ik eraan, ik raak meer en meer verslingerd aan Evy's lesjes, in de ochtend denk ik "joepie, straks weer plezierig rennen door de steppe, Evy staat zeker al op me te wachten!". Net echt.
Ben is nog steeds ziek, wat minder hoge koorts maar blijft nog steeds in de sofa hangen en houdt nog geen eten binnen, als grote jongen van acht voelt hij die dingen gelukkig op tijd aankomen en rent naar het dichtsbijzijnde toilet. Ook vond hij het okay om deze ochtend een uurtje alleen thuis te blijven, terwijl hij naar een film keek bracht ik snel de anderen naar school en deed nog sneller mijn start to run les. Geen nieuwe paadjes ontdekken vandaag, geen geslenter en extra lange omwegen, maar zo efficient mogelijk de hele podcast uitgelopen.
Een les waarbij de nadruk lag op het snel recupereren. Acht korte stukjes waren het van telkens 2 min. lopen. Na de eerste keer mocht ik ook 2 min. wandelen -wat naar mijn gevoel te lang was- daarna kreeg ik telkens maar 1 min. om uit te wandelen. Het ging goed, het laatste stuk bleef ik nog een minuutje langer doorlopen zodat ik toch weer sneller aan de wagen was om rap naar mijn zieke benjamin terug te gaan.
Die lag nog gezellig met zijn beer de film uit te kijken, "alles ok mom!"
Oh ja, daarnet bedacht ik me dat ik al veel langer loop dan deze drie weken:
  • Mom is running late.
  • Mom is running the household.
  • En hoe vaak zeg ik niet "No running in the house!"
Wie weet er nog?

Labels: