Monday, November 20, 2006

durf ik dit?

Het past perfect in mijn nieuw onsproten levensstijl, bij sporten hoort ook meer aandacht aan wat je zoal allemaal binnenspeelt, m.a.w. de voeding. Hoe kan dat beter dan alles wat je opeet neer te schrijven zodat je nadien een keurig lijstje hebt en eens flink met je neus op de feiten -lees slechte eetgewoonten- gedrukt wordt.
Maar lijstjes zijn saai.
Dankzij deze blog kwam ik hier terecht en het idee lijkt me geweldig. Mezelf een overeenkomst opleggen om gedurende een hele week, beginnende van deze ochtend, 20 november 2006 bij het opstaan, tot het moment dat ik weer ga slapen op zondag 26 november, ALLES maar dan ook EVERYTHING wat ik consumeer te fotograferen en dit zonder vals te spelen! Op maandag zal ik alle foto's te publiceren. Dit vind ik nu echt eens een zeer tof projectje om te doen.
Vooral omdat er nog een heleboel andere bloggers dit gaan doen, zo voel ik me meer gemotiveerd om het vol te gaan houden en achteraf kunnen we eens goed gaan vergelijken. Dat dit de Thanksgiving week is, maakt het super interessant, alhoewel wijzelf geen echte feestmaaltijd gaan hebben, kan ik zo toch ook eens meekijken in andermans potten, zowel Amerikaanse als Vlaamse.
Op dit eigenste moment, maandagmiddag, heb ik al drie schitterende beeldjes op mijn geheugenkaartje staan. Als extra uitdaging heb ik me zelfs deze ochtend nuchter gewogen en dat ga ik volgende maandag opnieuw doen, eens zien of dit concept enige invloed heeft.

Labels: