Wednesday, October 18, 2006

crockpotten

Bah, nu zou ik het bijna weer over koken hebben, maar nee, ik doe het toch niet, ik wil enkel en alleen verklappen dat ik mijn crockpot weer eens heb gebruikt.
De goesting in een stoofpotje kwam door de relatief lage temperaturen van de laatste dagen, herfst dacht ik, koude tenen en een pull, botten rond de benen van mijn meisjes, dan moeten we weer eens een stomend potje op het vuur, dampend voedsel op ons bord, zo heet dat we het puntje van ons tong verbranden.
Wat een aroma's toen we van school terugkwamen, ze kwamen ons buiten al tegemoet, de kinderen vielen om van de honger en de goesting, we hebben dan maar heel erg vroeg gegeten en dat terwijl de temperaturen weer recht de hoogte zijn ingegaan door een nieuwe golf van hete Santa Ana winden.

Labels: