Thursday, October 05, 2006

I'm Out

Inderdaad, er kruipt veel te veel tijd in het huishouden, maar wat wil je, iedereen de hele dag de deur uit en na thuiskomst heeft niemand tijd of zin om wat mee te helpen. Als veel te brave mama neem ik ook altijd alles op mijn eigen schouders en wil de dingen veel te perfect.
Een huis dat drie keer groter is dan ons doorslaarhuisje waar ik wel een hulp kon permitteren, een huis waar zeven maar ook wel eens acht mensen in leven, een huis dat nog helemaal niet de warmte en geborgenheid heeft wat je van een nest zou verwachten en een zware last in het californisch leefbudget.
Straks ga ik een uurtje 'art' geven in het vijfde bij Helena, daarna trek ik de wijde wereld in, op zoek naar wat ontspanning en avontuur, op zoek naar mogelijkheden voor een blijer bestaan, op zoek naar mamapower. Om drie uur sta ik weer paraat aan de schoolpoort.