Wednesday, June 21, 2006

oef, alles gaat goed

Wat ben ik blij een mailtje te vinden in mijn inbox, daar zat ik nu op te wachten. Deze morgen was ik al een beetje teleurgesteld omdat we niet waren wakker gebeld. Maar nu ik lees dat hij internet mag en kan gebruiken, zijn mailtjes ook goed en kosten in ieder geval een pak minder dan telefoon en die hebben ook geen last van tijdsverschillen.
Hij lijkt het er toch naar zijn zin te hebben, dat hij naar school moet zal hij niet erg vinden, beter samen met andere lotgenoten dan binnen te zitten bij een mama die enkel Japans spreekt.
Het schooljaar in Japan is net weer gestart, vandaar de Highschool. Geen nood want in augustus is hij weer terug en heeft dan nog een hele maand vakantie.
Zijn liefje kwam gisteren even langs, om te horen of wij wat meer wisten. Ook zal zij vanaf morgen zeker twee keer per week een uurtje met Benjamin wat komen lezen en oefenen, als 'tutor'. Ze wou dat heel graag doen, dan voelt ze zich wat dichter bij Alex zegt ze en ze vindt Ben "so cute".