Friday, August 08, 2008

08-08-08

We hadden het graag op 08-08-1988 gedaan, maar dan zouden we nog een jaartje moeten wachten hebben en daarvoor was die datum ons nu net niet belangrijk genoeg, 't had leuk op papier gestaan ja maar of dat een relatie daardoor sterker maakt?
In ieder geval had het ook nu weer schoner gepast, een rond getal voor de jubilee was het dan geweest, maar nee dus, we gaan vandaag geen 20 jaar maar wel 21 jaar als getrouwd koppel door het leven, gelukkig en wel, met ups en downs zoals dat hoort en met niet enkel een boekje en enkele handtekeningen die ons verbinden maar met een handvol tieners in huis die ons echt helemaal voor levenslang hechten.
En om eerlijk te zijn, nog slechts vier jaar te gaan voor een kwarteeuw jubilee en als ik bedenk dat ik dat destijds al 'oude' koppels vond dan weet ik weer hoe oud ik ben. En net nu ik me weer wat jonger in mijn vel begon te voelen, over een domper gesproken!