Friday, October 05, 2007

Fitlinxx rapport



De eerste vrijdag van een nieuwe maand krijgen de kinderen een 'progress repord card' of hun rapport van de voorbije maand, dankzij Fitlinxx ik nu ook, blij verrast was ik dat vandaag in mijn mailbox te vinden. Weer een van de duizenden trukjes die Amerikanen kennen om te motiveren, ze slaan er gewoon mee om onze oren, maar 't is wel plezant en het werkt nog ook. Want omdat ik daar bij Fitlinxx maar geregistreerd sta vanaf de elfde, moet oktober dus beter worden, dan moeten het minstens 30 ijscoupes zijn en vooral die 'abdominals' (=buikspieren) kunnen veel en veel beter.
Vandaag stapte ik de gym NIET binnen, ook geen looptochtje, want had een afspraak voor een laatste controle voor Benjamins gebroken sleutelbeen, dat trouwens zeer goed en vlot is hersteld, wel met een goeie bult op het been dat er nog gedeeltelijk zal uitgroeien volgens de orthopedist, maar wat hem verder geen last zal bezorgen.
Anders was ik wel naar de Body Works klas geweest, een erg leuk maar intensief uur dat op het hele lichaam werkt, met gewichten en heel veel abdominal werk, dus net wat ik nodig heb, maar morgenochtend loop ik wel weer de Pilates klas binnen. Want dat is namelijk nu zo leuk aan ons membership, eens we onze maandelijkse bijdrage hebben betaald is alles verder gratis en ook voor de klassen lopen we zo maar binnen en buiten zonder registratie of what ever. Maar nog meer, de begroeting is telkens zodanig hartelijk dat je je er echt welkom voelt en het een plezier is om er binnen te stappen.