Wednesday, July 25, 2007

half om half

Een halfje op het strand en een halfje op de paadjes en de baan. Of mijn uurtje looptraining netjes in twee helften verdeeld. Nu het terug vlotter gaat en ik weer sterker word wou ik het vandaag toch zeker een vol uur volhouden, ik had de tijd, het was lekker koel en ik was in vorm.
Het werd een ander strand vandaag, in de kinderen hun Life Guarding weken wordt er wel eens van strand gewisseld, woensdag is het 'surf safari dag' op de Oxnard Beach, een beetje verdoken had ik bijgevolg wat moeite om het te vinden, maar eens daar was ik zeer content deze plaats te leren kennen. Het doet me sterk denken aan het naburige "Silver Strand" waar we drie jaar geleden een zomer in een huisje woonden, ik voelde me dus onmiddellijk thuis.
Heel de waterlijk ben ik afgelopen tot op het einde van Hollywood Beach, maar daar kon ik niet verder door een pier van rotsen waarachter een haven ligt, al lopende stak ik de gigantische brede witte zandvlakte over, het zweet liep desondanks de koele zeebries over mijn gezicht van de inspanning, maar opgeven? Nee hoor! Maar zo kwam ik wel op de kleine baantjes tussen de strandhuisjes en hield het nog eens een half uur vol. Eerlijk, met moeite, mijn knieen en benen waren moe en uitgeput, maar opgeven? Nee hoor! Doorgaan, volhouden gij!
Ik haalde het, en in dat uur heb ik volgens mijn Nike-iPod connectie tien kilometer afgelegd, goed zo Ann.

Labels: ,