Wednesday, April 11, 2007

en de conditie?

Wie denkt dat ik na de overwinning de loopschoenen heb weggezet, is mis. Natuurlijk doe ik verder, maar veel langere tijden dat dit wil ik voorlopig niet gaan doen, als ik dit tempo en deze conditie kan aanhouden voor de komende zomermaanden die warmer en anders zullen zijn dan de afgelopen winter, zal ik best tevreden zijn over mezelf. Daarna zie ik wel weer verder.
Zo liepen we (nichtje en ik) op zaterdagochtend om zeven uur een vol uur en legden toen 10 km af, op maandagochtend zelfde uur waren we een beetje lui en hielden ons bij een half uur stevig doorrennen waarop we iets meer de 5 km deden en ook morgenochtend gaan we weer op pad voor een uurtje misschien.
Er stond een stevige noordenwind vandaag en die zit duidelijk in mijn kleren, daarom volg ik het voorbeeld van alle jeugd hier in huis en ga ik op zoek naar mijn bed. Slaapwel.

Labels: