Monday, March 12, 2007

5k naar 10k les 25



Nog twee weken te gaan en dan zitten de start-to-run lessen erop voor mij, dan zal ik de twee reeksen helemaal hebben doorlopen. Van totale beginneling naar een geoefende loopster.
De maandagochtendles of de eerste les van de week in een reeks van drie is altijd wat minder lang, maar daarom niet minder zwaar. Deze ochtend heb ik 35 minuten gelopen zonder rust en dat aan een goed en gelijkmatig tempo. Ik ben blij dat we ons klok al een uur vroeger hebben mogen zetten, want zo kan ik een uurtje vroeger de natuur in, dat is veel mooier maar vooral ook nog een beetje frisser. Alhoewel we dat vandaag niet echt konden zeggen, sinds gisteren kennen we weer zeer hoge temperaturen, zelfs de nacht bleef relatief warm en vanmiddag haalden we de 34 graden, geen looptemperaturen dus! Maar dankzij het extra vroege uur was het nog best doenbaar.
Nu is het uitrusten om fit te zijn voor woensdag want dan zal ik samen met Evy een uur en vijf minuten aan een lang stuk doorlopen, eens zien hoeveel kilometers dat zullen zijn!

Labels: ,