Sunday, January 28, 2007

5 dingen.

Ik heb een stokje gekregen, twee keer zelfs, van Jan en Eliane, het was mijn beurt om vijf feiten over mezelf te vertellen die maar weinig mensen van me weten, maar het heeft lang geduurd eer ik er een handvol gevonden had, hier gaan we:
  • Om de een of andere reden draag ik enkel zachte stoffen rond mijn lijf en knip ik onmiddellijk alle labeltjes uit de kraag van nieuwe kledingstukken zodat ze niet kunnen gaan zitten kriebelen in mijn nek en heb ik altijd een goed passende onderbroek aan.
  • Ergens rond mijn veertiende nam ik serieus in overweging om ooit bij de paracommando te gaan. Mijn toekomst is nooit die richting uit gegaan en ik heb er ook geen spijt van.
  • Regelmatig heb ik meditatiemomentjes en die zijn het meest intens als ik uren aan een stuk bladeren bijeen aan't raken ben (in Doorslaar toch), of aan het vegen ben of aan het stofzuigen.
  • In totaal ben ik misschien maar tien keer op school blijven eten over de middag. Ik fietste iedere keer naar huis, ook al had ik in het middelbaar maar 50 min., dan nog vond ik het de moeite om tien minuten heen en tien minuten terug te fietsen om daar hooguit dertig minuten tijd te hebben om te eten en mijn boeken te verwisselen. Achteraf bekeken deed ik dus mijn hele jeugd al aan sport want die fiets van mij legde ettelijke kilometertjes af, zelfs bij onweer, sneeuw en ijzel.
  • Zonder het zelf te willen kom ik altijd te laat of net niet. Mijn bedoeling is het nochtans niet, ik denk telkens dat ik te vroeg ga zijn en dan plots is het al zo laat!

Wie een stokje kreeg geeft dat door: marijke-veerle-kristine-hilde-annemiek