Friday, December 29, 2006

vanbrandekes.be


Sinds enkele maanden raakte ik met mijn ftp-programma niet meer binnen op de vanbrandekes.be site, de website kon nog bekeken worden maar niets kon ik er nog aan veranderen. Zelfs na wat heen en weer gemail met het hostingbedrijf bleef het maar niet lukken. De gewone dagelijkse drukte heeft voorrang en daarom had ik het probleem wat opzij geschoven, ik zou er later wel nog eens stevig induiken en proberen uitdokteren wat er aan de hand is.

Maar de hostingmensen zijn me voor, gisteren vond ik twee mailtjes in mijn mailbox met de mededeling dat ze de site verhuisd hebben en met een lange lijst met alle nieuwe gegevens die ik nodig heb om de website te beheren. "Ah ja, nu zie ik het! Echt alles is veranderd, behalve dan de domeinnaam!" Eerst een beetje kribbig, omdat ik al zo lang geen toegang meer had, maar snel weer content als een klein kind omdat het weer prima werkt. Eindelijk.

En omdat het nog altijd vakantie is, Bert graag wilde koken en de kinderen zich prima amuseerden, ben ik er snel eens ingeduikeld en heb ik ineens de profielpagina's van elk van ons up to date gezet. De startpagina blijft dezelfde, omdat ik Ruth haar tekening nog steeds leuk en passend vindt, zelfs na twee jaar, maar als je op de namen klikt zie je het verschil. Enjoy!

Een volgende stap zou nu het ftp-en van de blogs kunnen zijn, vooral het backup-en interesseert me wel, de tot nu toe 1046 posts veilig stellen. Oh ja, waarschijnlijk heeft (bijna) niemand wat gemerkt, maar de blogs zijn niet meer op de oude blogger maar op de nieuwe, had ik ook al deze week gedaan, lang leve de kerstvakantie met een man in huis die graag eens huisvader is.

Labels: