Monday, August 28, 2006

Tips for your transfer.

Ik ben nooit een zakenvrouw geweest en ik zal het ook nooit worden, zelfs de naam "homemanager" zoals je hier als huisvrouw wordt gedefinieerd ligt me niet, 'te' serieus.
Ik bedoel het hier niet enkel in de term maar ook in de daad. Zo leunde ik het voorbije anderhalf jaar voor heel wat praktische zaken en regelingen op mijn man, die arme stakker moest dat met zijn drukke job er ook nog eens allemaal bijnemen, tussendoor meestal.
Het enige wat ik er bij te nemen had was vaak geduld.
Nu kan ik het voor het overgrote deel zelf, de telefoontjes, de afspraken en de gewone huishoudelijke onderhandelingen en regelingen.
Gelukkig wist hij het allemaal goed uit te dokteren en deed het goed.
Voor wie toch nog met veel vragen zit kan Ines en Olivier's blog wel helpen, zij sturen heel wat tips en tricks de online wereld in voor toekomstige Californie-bewoners.